Ruilen en retouren

Toch niet geheel tevreden over uw aankoop? Geen probleem! Bij ons kunt u winkelen zonder zorgen. U heeft bij ons altijd het recht om uw aankoop binnen 14 dagen aan ons te ruilen of retourneren.

14 dagen bedenktijd
Bij Online Cover staat klanttevredenheid centraal . Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met de aankopen die u bij ons heeft verricht. Bij ons geldt dan ook op alle aankopen een bedenktermijn van 14 dagen. Binnen dit termijn mag u het product zonder enige aanleiding ruilen of retourneren. Voor deze regeling geldt dat het bestelde product compleet, onbeschadigd en ongebruikt dient te zijn. Verder is het van belang dat het product in originele verpakking wordt geretourneerd.

Uitzonderingen ruilen en retourneren
Er zijn een aantal producten die niet in aanmerking komen voor het ruilen en retourneren. Dit heeft te maken met verschillende richtlijnen in het online verkopen van producten. Bij de onderstaande producten of scenario’s is ruilen of retourneren uitgesloten.

  • Screenprotectors *
  • Producten die niet opnieuw gebruikt kunnen worden wegens hygiënische redenen zoals oordopjes *
  • Producten die beschadigd of incompleet zijn
  • Producten waarvan de verpakking ontbreekt of (ernstig) beschadigd is

* Indien de verpakking is geopend

Hoe kan ik mijn product ruilen of retourneren?
Mocht u een bestellingen willen ruilen of retourneren kunt u ons contactformulier invullen. Selecteer ‘ruilen of retourneren’ bij de keuze van het onderwerp. Het enige wat u hoeft te toen is het invullen van uw bestelcode en wij sturen u zo spoedig mogelijk een bevestiging. Heeft u deze bevestiging ontvangen kunt u het artikel versturen naar ons adres. Zodra wij het product hebben ontvangen, ontvangt u een tweede email waarin wordt bevestigd dat wij het artikel hebben ontvangen. Na de tweede e-mail is het vervangende artikel naar u verzonden, of is het geldbedrag reeds op u rekening gestort.

Adres ruilen en retourneren

Online Cover
T.a.v. Ruilen en Retourneren
Kreeksehaven 61
3077 AG Rotterdam
The Netherlands

Kosten
Wij rekenen geen extra kosten voor het ruilen, retourneren of annuleren van een geplaatste bestelling. U krijgt bij het retourneren of het annuleren van uw bestelling dus het volledige aankoopbedrag terug. Houdt u er wel rekening mee dat u bij het retourneren of ruilen gebruik maakt van een brievenbuszending. Bij een andere manier van verzending (pakketzending) zijn wij genoodzaakt om de kosten aan u door te berekenen.